Tags: marketing, reclama, promovare, publicitate, publicitar

Cand rasfoiesc un ziar, putini cititori pot trece peste benzile desenate sau peste caricaturi fara sa se opreasca si sa le acorde atentie. Imaginea unui personaj desenat care spune ceva intr-un balon care ii iese din gura este irezistibila - practic toti cititorii manifesta o curiozitate puternica si vor sa afle despre ce e vorba.

Iata asadar motivul pentru care benzile desenate pot fi folosite cu succes in reclama scrisa. Ele atrag atat de eficient atentia incat pot prelua rolul headline-urilor (titlurilor), acela de a determina cititorul absent si indiferent sa aloce cateva secunde parcurgerii reclamei.

Un instrument extrem de util de marketing este marturia, adica citarea unui client satisfacut de produsele/serviciile unei firme, care spune exact acest lucru: ca este satisfacut. De obicei, o asemenea marturie are cateva randuri, dar ea se poate intinde pe cateva pagini, caz in care devine un adevarat studiu de caz. 

Daca este "construita" cum trebuie, ea devine chiar mai convingatoare decat o brosura pentru ca le permite cititorilor sa vada cum rezolva firma, concret, problemele clientilor sai. Mai mult, ea arata foarte sugestiv ce fel de probleme poate rezolva firma. Cititorii sunt mult mai interesati de o asemenea expunere pentru ca pot recunoaste imediat in situatia descrisa propria lor situatie. 

Cate mail-uri trimiti pe zi? 10, 20, mai multe chiar? Atunci trebuie neaparat sa iei in calcul posibilitatea de a va promova produsele/serviciile prin intermediul e-mailurilor, fara sa cheltuiti nici un banut. Cum? Foarte simplu: imediat dupa semnatura de la sfarsitul fiecarui mesaj introduci un text simplu, scurt si percutant. 

De exemplu, daca firma ta comercializeaza aparate de fitness, textul poate suna cam asa: 
"Dan Popescu
Director ABC Fitness Apparel
Consultati catalogul nostru on-line cu oferta de vara (link) si obtineti o reducere de 10%!"

Impuneti aceasta regula tuturor angajatilor tai si vei vedea ca respectivul mesaj publicitar va ajunge zilnic la cateva sute de persoane (furnizori, clienti, potentiali clienti, oameni din presa, prieteni, fosti sau actuali parteneri de afaceri etc.) Asadar, publicitate cu cost zero.



|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial