Tags: chia, seminte de chia, superaliment, beneficii chia


Chia - o samanta atat de mica, dar atat de puternica. Se pare ca da. Au consumat-o maiasii si aztecii, vechi civilizatii care considerau chia un aliment nepretuit. De la micile seminte isi luau forta aztecii antici care simteau ca acest aliment le aduce o energie si o putere supranaturala.

Ii credem. Toate studiile arata ca semintele de Chia reprezinta cea mai bogata sursa vegetala de omega 3, avand un continut mai mare de omega 3 decat somonul, de 5 ori mai mult calciu decat laptele integral si de 13 ori mai mult magneziu decat broccoli. 

Ceva ce imi place mult, fiind cam gurmanda: semintele de Chia ofera o senzatie de satietate ceea ce ajuta la controlul apetitului. Si sunt bune la gust, au o aroma usoara de nuca.

Poti folosi semintele de Chia pentru fripturi, tocanite, cartofi prajiti sau alte feluri principale, salate si deserturi. Poti prepara o delicioasa prajitura "Negresa" sau poti adauga acest aliment in zeci de feluri de mancare si le poti face mai sanatoase instant.

Chia (Saliva hispanica) este o specie floricola din familia mentei, Lamiacae, originara din sudul Mexicului si a Guatemalei. Dar, cand am aflat beneficiile, am atentat si noi europenii la ea.

Semintele de Chia contin peste 35% fibre, mult mai mult decat taratele de grau sau semintele de in. Ai fi nevoit sa mananci 5 cesti si jumatate de cereale pentru cantitatea de fibre pe care o gasesti in doar cateva grame de Seminte de Chia.

Semintelor de Chia, care sunt un super-aliment complet. Acestea ofera cel putin trei "energizante" de care corpul tau obosit are nevoie.
 
Energizantul nr.1- Nutrientii. Peste 30 de substante nutritive diferite in forma lor integrala. Fiecare bob mic de seminte Chia contine un cocktail de substante nutritive de care organismul tau are nevoie cu disperare. Si orice medic iti va spune intotdeauna ca cel mai bine este sa iti obtii nutrientii din alimente.
 
Energizantul nr. 2 - fibrele. Toate fibrele din Semintele de Chia iti incetinesc digestia, oferind o sansa nutrientilor sa fie absorbiti. De asemenea, uniformizeaza absorbtia de glucide, astfel incat celulele se aprovizioneaza in mod constant cu "combustibil"?.
 
Cu toate acestea, chiar daca te umplu de energie, Semintele de Chia nu te infometeaza, ci te ajuta sa nu te simti infometat.
 
Energizantul nr. 3. - proteinele. 
Dezvolta-ti musculatura! Cu alimentul natural care contine proteina perfecta. Semintele de Chia nu sunt doar mai bogate in proteine decat soia - proteinele sale sunt si mult mai complete. Vei obtine toate beneficiile consumului de proteine fara riscul la care te expui cand mananci carne rosie, de exemplu.

Gasesti aici mai multe informatii despre senzationalele seminte de Chia



|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial