Tags: marketing,

Pentru ca un potential client sa decida sa va cumpere produsul, el trebuie sa aiba incredere in dumneavoastra. Adica, el trebuie sa creada ca dumneavoastra sunteti acolo pentru a-i raspunde nevoilor sale. In caz contrar, acea persoana va parasi site-ul pe care il gazduiti si se va orienta catre concurenta.

Asadar, factorul incredere trebuie sa fie elementul de baza pe care se constituie reusita serviciului si, in cele din urma, profitul.

Iata patru tehnici prin care obtineti incredere:

1. Postati pe site marturiile clientilor vostri. Astfel, parerea unui om de rand va conta mai mult decat toate informatiile care sunt postate la un moment dat pe site. Daca veti spune ca produsul respectiv este cel mai bun de pe piata, nu va avea foarte mare impact. In schimb, daca acele pareri apartin unui client, ele vor dobandi credibilitate. De asemenea, este bine ca aceste pareri favorabile despre produs sa fie trimise catre alti experti in domeniu pentru ca ei sa scrie la randul lor despre produsul dumneavoastra. in acest mod, asteptarile oamenilor nu vor fi inselate.

2. Realizati un serviciu online ireprosabil. Trebuie sa stiti ca oamenii nu sunt obisnuiti sa faca cumparaturi online. Multi dintre ei acceseaza un site de cumparaturi fie pentru a compara preturile, fie din inertia accesarii primului rezultat la un search pe Google. 

Pentru a-i putea castiga ca si cumparatori, trebuie sa oferiti un serviciu de calitate. In consecinta, daca produsul trebuie descarcat, clientul trebuie sa poata trimite un mail in cazul in care intampina dificultati. Solutionarea cat mai rapida a problemei va creste credibilitatea in fata clientilor. 


3. Oferiti informatii despre firma dumneavoastra (adresa, sediul companiei, date de contact, informatii despre cei care administreaza site-ul).

4. Clientii trebuie sa cunoasca modul de plata al produselor si eventualele posibilitati in care produsul poate fi returnat. De asemenea, trebuie mentionat si modul de transport al produselor si pretul aferent acestora.

Retineti! Increderea clientilor se castiga in timp. Increderea nu se poate cumpara si, in consecinta, daca furnizati efort pe termen lung, veti primi recompense financiare pe masura.

Autor: Anca Murgoci

TOP 35 greseli antreprenoriale ce pot declansa esecul afacerii tale.
Evita-le!

Articole specializate marketing

Exista reclama ieftina si eficienta? Vezi aici!


|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial