Cum se naste increderea? Aceasta intrebare ii bantuie pe toti marketerii, pentru ca toti stiu ca in lipsa increderii nu exista vanzari.

Pentru potentialul client increderea este acea convingere ca respectivul produs, nu numai ca ii va rezolva toate problemele, ci si ca acesta reprezinta in acel moment insumarea calitatilor companiei, o noua dovada a bunului renume al acesteia.

Suntem dispusi sa platim in plus pentru a ne cumpara bijuteria preferata dintr-un magazin elegant decat dintr-o maghernita de pe o strada laturalnica. Care este cauza? Increderea pe care o avem ca magazinul ne va vinde un produs veritabil, in timp ce tipul care vinde ceasuri la coltul strazii este un adevarat risc pentru buzunarele noastre.

Marile corporatii platesc miliarde consultantilor pentru sfaturile lor, desi le-ar putea obtine la fel de bine si din partea unor studenti. Atunci care este justificarea pentru acele uriase tarife? Raspunsul este ca acei consultanti se bucura de increderea clientilor. Ei si-au construit o reputatie solida, au castigat suficienta incredere si, in consecinta, ei isi pot permite sa ceara bani grei pentru serviciile lor.

Daca increderea este tinta, care este tactica? Cum reusesc unele companii sa castige increderea clientilor, in timp ce altele raman pierdute in anonimat?

Raspunsul vine din intelegerea faptului ca increderea nu apare intamplator. Nu poti sa iesi din anonimat si sa construiesti o marca de incredere intr-o singura zi. Este vorba despre un proces gradual care presupune timp, bani si daruire.

Inainte de a incepe sa edifice increderea, o companie trebuie sa cultive familiaritatea. Dar nu exista familiaritate in lipsa sensibilizarii oamenilor. Aceasta sensibilizare poate fi descrisa ca abilitatea de a aduce la cunostinta oamenilor faptul ca existi si de a-i face sa inteleaga mesajul tau.



|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial