Tags: promovare, produse, trafic, reclame, motoare de cautare


Esti nemultumit de numarul de click-uri pe care il obtii din campaniile tale online de promovare a produselor? Oamenii dau click pe reclamele tale, dar apoi parasesc pagina fara sa fi cumparat nimic?


Inainte de a da vina pe motoarele de cautare care iti redirectioneaza un trafic atat de slab, examineaza cu mai multa atentie paginile catre care trimit reclamele tale si incearca sa-ti dai seama daca nu cumva ar trebui sa faci niste schimbari.


Mai intai, apeleaza la mai multi oameni pe care ii cunosti, dar care nu sunt familiarizati cu site-ul tau. Pe rand, roaga-i sa se aseze in fata calculatorului, arata-le pagina pe care vrei sa o testezi si roaga-i sa indeplineasca anumite sarcini, cum ar fi alegerea unui produs din site si adaugarea acestuia in cosul de cumparaturi virtual.


Observa cu atentie de cat timp au acestia nevoie pentru a duce la bun sfarsit ceea ce i-ai rugat sa faca, noteaza-ti lucrurile care le atrag acestora atentia si pe care dau click si fa schimbari in functie de ceea ce ai observat. Daca acestia intampina dificultati in a gasi un anumit buton pentru a adauga un produs in cosul de cumparaturi, schimba in totalitate butonul respectiv. Fa-l mai mare, schimba-i culoarea sau amplasarea in pagina. Fa testul din nou.


In cazul in care nu dispui de multi cunoscuti pe care sa ii rogi sa te ajute, poti plati un programator care te va ajuta sa iti optimizezi pagina astfel incat Google sa redirectioneze un trafic mare catre pagina ta. Chiar daca pe acesta va trebui sa il platesti, vor fi bani investiti cum trebuie deoarece un trafic mai mare intr-o pagina care vinde inseamna profit mai mare.

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial