Tags: schimbare nume, marketing, promovare, campanie, clienti, companie, business

 

Am invatat cum sa nu promovezi un proces prin care schimbi numele afacerii tale. Am invatat din greseli, insa in afaceri este cel mai bine sa inveti din greselile altora, nu din ale tale atunci cand afacerea ta are de suferit.

 

Daca numele afacerii tale nu te mai diferentiaza pe piata prin nimic, iar competitorii tai castiga teren, poate este momentul sa schimbi denumirea companiei tale. Va trebui sa te asiguri ca noua metoda de promovare a numelui pe care il alegi va trebui sa fie una eficienta.

 

Nu te feri sa investesti o suma mai mare de bani deoarece aici nu trebuie sa faci economii. Poti sa angajezi o firma de publicitate care sa duca o adevarata campanie prin care firma ta sa anunte la un nivel cat mai cuprinzator ca isi schimba numele. Nu trebuie sa pleci de la ideea ca aceasta schimbare este una care se poate realiza usor deoarece noul nume ar putea sa iti faca afacerea sa piarda si mai multi clienti.

 

Dupa ce alegi un nume bun, trebuie sa iti relansezi pe piata afacerea sub noul nume astfel incat clientii vechi sa iti recunoasca businessul, dar sa poti atrage si clienti noi pe care ulterior sa ii fidelizezi. O metoda buna atunci cand schimbi numele afacerii este sa duci o campanie agresiva prin care sa atragi atentia asupra schimbarii facute. Nu trebuie sa risti ca o saptamana mai tarziu oamenii sa se intrebe in continuare cu ce se ocupa noua firma si sa creada ca esti pe piata de abia cateva zile.

 

Cu o strategie de marketing bine pusa la punct si cu un nume care sa transmita cel mai bine ceea ce afacerea ta are de oferit, schimbarea de nume nu va afecta businessul, ci il va face sa creasca. In plus, cine nu risca, nici nu are cum sa castige.

 

 

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial