Tags: produs, serviciu, vanzare, clienti, afacere, metoda de livrare a produselor, costuri, piata

Te gandesti sa pornesti o noua afacere? Ai un nou produs sau serviciu pe care ai vrea sa il vinzi? Esti destul de sigur ca produsul sau serviciul respectiv va avea un succes garantat daca obtii suficienti bani incat sa pornesti afacerea?

 

Indiferent daca incepi o noua afacere sau iti extinzi businessul pe care il ai deja, concentreaza-ti in permanenta atentia asupra celui mai important aspect al produsului sau serviciului tau: ceea ce clientii reali isi doresc cu adevarat sau trebuie sa cumpere neaparat.

 

Aminteste-ti ca ceea ce potentialii clienti vor sa cumpere, s-ar putea sa nu fie ceea ce vrei tu sa vinzi. Daca ideile tale dau gres, vei ramane fara banii pe care i-ai folosit pentru a achizitiona, a produce, ambala si vinde produsul.

 

Deci cum faci ca sa eviti o astfel de greseala? Din pacate, nu exista niciun glob de cristal in care sa poti ghici ce produse sau servicii vor avea un mare succes si ce produse nu se vor vinde. Dar exista metode prin care iti poti mari sansele de a da lovitura cu produsele tale. Mai jos sunt noua aspecte esentiale de care trebuie sa tii cont atunci cand vinzi un produs sau un serviciu:

 

1. Trebuie sa fie ceva de care oamenii au nevoie sau pe care si-l doresc.

2. Trebuie sa fie eficient si de o calitate buna.

3. Trebuie sa fie ceva care sa poata fi achizitionat sau produs cu costuri mici si pe care sa-l poti vinde la un pret de pana la 5 ori mai mare.

4. Trebuie sa apartina unei piete pe care iti permiti sa intri.

5. Trebuie sa poti descrie in detaliu un cumparator specific al segmentului de piata respectiv (de exemplu, intre ce categorii de varsta se incadreaza, ce venituri au, daca isi cumpara produsul pentru ei sau pentru altcineva, de ce vor produsul sau serviciul respectiv, cat de des achizitioneaza acest tip de produs sau serviciu, de unde cumpara in acest moment produsele sau serviciile respective).

6. Ar trebui sa fie ceva care sa implice o achizitie repetata facuta de aceiasi cumparatori sau care sa iti permita tie sa adaugi ulterior produse din aceeasi gama.

7. Trebuie sa folosesti o metoda de livrare a produselor eficienta si fara costuri foarte mari.

8. Trebuie ca mai tarziu sa poti introduce produse mai scumpe asemanatoare celor pe care le-ai vandut in momentul lansarii pe piata.

9. Trebuie sa iti placa produsul tau si sa ai convingerea ca acesta merita intr-adevar pretul pe care l-ai stabilit.


Mult succes in afaceri!

O afacere actuala care te imbraca .. in trecut

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial