Tags: promovare, strategie de vanzare, antreprenori, brand, afacere

Criza i-a descurajat pe multi intreprinzatori care privesc la vecinii nostri si vad ca acolo situatia incepe sa se redreseze. Faptul ca oamenii au inceput sa isi amane unele decizii de cumparare sau ca se gandesc de doua ori inainte sa mai faca niste cheltuieli, i-a pus pe multi antreprenori in situatii dificile.

 

Tocmai de aceea, in aceasta perioada, strategia de vanzare trebuie schimbata si adaptata la noul mod de a gandi al cumparatorului. Trebuie sa il convingi ca are nevoie de acel produs in acest moment sau ca achizitionarea lui va fi o investitie buna. Cum faci asta? Printr-o promovare gandita diferit si axata pe beneficiile produsului si pretul extrem de avantajos al acestuia.

 

Scoate in evidenta raportul unic calitate-pret, iar clientul nu va mai sta pe ganduri in fata produsului tau. Pune accentul si pe promotii, dar ai grija ca strategia ta sa fie diferita de cea a competitiei. Nu construi mesaje publicitare asemanatoare cu cele ale rivalilor de pe piata. Incearca sa atragi prin originalitate pentru a capta atentia cumparatorilor.

 

Gandeste-te ca oamenii s-au obisnuit deja cu promotiile care anunta reduceri de pana la 70%. Strategia ta de vanzare trebuie sa fie gandita pe termen lung. Firmele care acum aplica reduceri doar din teama de a nu mai incasa nimic isi vor taia singure creanga de sub picioare. Motivul e simplu: nimeni nu poate rezista prea mult timp pe piata vanzand sub pretul de achizitie. Prin urmare, strategia ta trebuie sa isi propuna, inainte de toate, fidelizarea clientilor si construirea unei imagini puternice de brand.

 

Orice investitie pe care o faci pentru firma ta trebuie sa fie gandita pe termen lung. Investeste bani in publicitate, dar nu ii irosi pe metode care inainte functionau, iar acum nu mai au niciun rezultat. Aplica o strategie prin care sa iti mentii cifra de afaceri fara sa vinzi pe o perioada indelungata sub pretul de achizitie. Asigura-te ca promovarea de care are parte afacerea ta este una eficienta si nu te teme sa incerci noi strategii!

 

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial