Tags: flyer, fly-ere, fluturasi, promovare, creativitate

Zi de zi, observam pe strazile aglomerate, in gurile de metrou si in alte spatii publice cu trafic intens, persoane care ne inmana fly-ere care de care mai diverse, cunoscute si sub denumirea de "fluturasi". In marile orase, aceasta modalitate de promovare se practica pe scara larga intrucat este ieftina, usor de aplicat si foarte profitabila pentru initiatorii campaniei.

Flyer-ele de succes sunt combinatia optima dintre tehnicile de promovare si creativitate. Nu toate flyer-ele atrag atentia sau sunt citite si pastrate! Majoritatea ajung in cosul de gunoi (in cel mai bun caz!) sau direct pe strazi, poluand mediul. Doar cativa dintre acesti "fluturasi" intorc un feed-back pozitiv, aducand clienti firmelor care si-au promovat astfel serviciile sau produsele.

Care sa fie secretul acestora? Nu exista o reteta  de succes, insa trebuie sa se tina seama de cateva aspecte: forma fizica atractiva, alegerea unui loc potrivit pentru distribuire si utilizarea unui personal adecvat care sa inspire incredere si seriozitate. S-a observat ca au avut un succes mai mare campanile in care flyere-ele au fost distribuite de catre persoane care purtau o uniforma sau o costumatie cu logo-ul companiei pe care o reprezentau sau care aveau cel putin un ecuson.

Care este primul lucru pe care il fac oamenii cand primesc un flyer? Il privesc cateva secunde. Impactul vizual este decisiv pentru traiectoria pe care un flyer o va urma in primele secunde dupa ce a fost transmis unui posibil client. Culorile folosite in crearea unui astfel de material publicitar sunt alese cu grija de catre specialisti in marketing, care au studiat sau cel putin s-au informat despre combinatiile de culori care vand cel mai bine si despre modul de amplasare a elementelor "cheie" intr-un flyer (logo-ul companiei, imaginile, pretul, datele de contact, s.a.).

Poti face minuni cu afacerea ta, obtinand admiratie si sustinere din partea clientilor targetati, a partenerilor de afaceri si a altor organizatii doar prin simpla distribuire a unor flyere. In conceperea unui flyer, este esential sa te gandesti la tehnici inovative si creative care iti transforma potentialii clienti in clienti reali si loiali.

Nu este suficient sa creezi un produs bun sau sa oferi servicii impecabile! Obtinerea notorietatii, increderii, interesului si actiunii oamenilor este un alt pas vital catre succes. Un flyer te ajuta sa iti construiesti notorietatea in randul publicului, te ajuta sa informezi publicul despre facilitatile sau discount-urile pe care le oferi, sa capeti increderea acestuia in produsele sau serviciile tale, sa captezi atentia si sa impulsionezi luarea unei decizii imediate.

Odata cu noua era a tehnologiei, s-au dezvoltat numeroase aplicatii informatice in care poti crea design-ul dorit pentru aceste materiale promotionale. De asemenea, exista si numeroase firme care ofera servicii specializate de creatie grafica adecvata fiecarui domeniu de activitate, la preturi accesibile.

Daca doresti sa iti influentezi pozitiv imaginea si clientela, flyerele sunt un instrument potrivit, ieftin si eficient. Ce mai astepti? Promoveaza-ti afacerea sau testeaza piata cu ajutorul flyer-elor! Rezultatele nu vor intarzia sa apara!

Codruta Mitrana
Redactia Idei de Afaceri

 

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial