Tags: reclama, afacere, promovare

Ai inceput o afacere sau intentionezi sa demarezi o afacere si te-ai poticnit la promovare? Iti trebuie o reclama buna. Cum te asiguri ca ea va fi citita in presa scrisa si ca oamenii nu o vor trece cu vederea? Iata cateva sfaturi de care te poti folosi.

Ziarele si revistele nu sunt citite, in principiu, pentru reclama. Ceea ce cauta oamenii sunt articolele, de aceea reclamele trebuie sa se lupte cu concurenta creata de acestea si sa atraga rapid atentia, in acea fractiune de secunda pe care cititorul indiferent le-o acorda.

Cum credeti ca procedeaza cititorul daca privirea ii cade pe o reclama incarcata de tot felul de ilustratii si simboluri grafice si al carei text inghesuit este scris cu zece tipuri diferite de caractere? Ati ghicit, el trece pur si simplu mai departe, la alte pagini, fara sa-si mai bata capul cu oferta respectiva, care n-a reusit sa-l determine sa ii acorde putina atentie.

Ce puteti face? Nu inghesuiti textul si nici nu-l pozitionati pe un fond prea incarcat sau care nu asigura suficient contrast - lectura va fi practic imposibila. De asemenea, nu plasati textul in format "centrat" (marginile blocului de text nu sunt drepte, ci neregulate), pentru ca asta impiedica gasirea cu usurinta, in timpul lecturii, a inceputului fiecarui nou rand.

Oricine vrea ca textul reclamei sale sa fie citit in intregime, dar realitatea este ca multi cititori renunta la lectura pentru ca aceasta li se pare prea greoaie. Ca urmare, marea provocare este sa faceti procesul lecturii cat se poate de simplu. Doar continutul in sine nu va atrage cititorii. Cel mai bine scris, mai plin de spirit si mai eficient text va fi ignorat daca nu este suficient de usor de citit.

In concluzie, simplu, direct, axat pe nevoile cititorului. Succes!

 

 


|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial