Tags: afaceri, afacere, marketing, partener, partener de afaceri, metoda marketing, promovare, promovare incrucisata

O metoda eficienta de marketing s-a raspandit si in Romania. Metoda presupune sa te aliezi cu un concurent care vizeaza exact acelasi segment de piata ca si tine. Ea se numeste "promovare incrucisata" si este implementata cu succes de manageri ai diferitelor tipuri de afaceri, dar si de organizatii nonprofit sau agentii guvernamentale. 

De ce n-ai incerca si tu? Iata mai jos 11 idei cu risc zero dar cu eficacitate maxima, pentru a pune in practica "promovarea incrucisata" in cadrul afacerilor tale!

1. Tipareste mesaje promotionale comune (ale firmei tale si ale concurentului - partener) pe chitante.

2. Ofera o reducere de pret, un serviciu special sau avantaje daca clientii cumpara de la tine si/sau partenerul tau.

3. Afiseaza postere sau alte materiale publicitare ale partenerului pe peretii, ferestrele sau chiar pe produsele tale (bineinteles, partenerul va afisa materialele tale promotionale).

4. Mentioneaza si avantajele oferite de partener atunci cand iei cuvantul la evenimente locale sau esti intervievat de catre un jurnalist.

5. Pune fluturasi de prezentare a partenerului sau a unuia dintre produsele sale in pungile in care livrezi cumparaturile.

6. Promoveaza produsele partenerului in timpul perioadelor mai slabe ale acestuia.

7. Dati impreuna un interviu mediei locale.

8. Puneti fiecare mesajele promotionale ale celuilalt langa casa de marcat sau in zonele de asteptare.

9. Incurajati-va personalul sa vorbeasca clientilor despre modul in care produsele partenerului tau pot fi utilizate pe langa produsele tale.

10. Da clientilor tai care cumpara o cantitate mai mare de produse un cadou constand dintr-un produs al partenerului.

11. Uniti-va listele de clienti si trimite-le tuturor o carte postala promotionala.

 

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial