Tags: brainstormin, companie, proiect, clienti, organizare companie, manager


Foarte multe societati, indiferent daca sunt mari sau mici, continua sa transmita politici de functionare si reguli de gestionare a activitatilor firmei prin intermediul e-mailurilor interne. A te astepta ca angajatii sa rascoleasca prin e-mailuri mai vechi dupa instiintari importante duce doar la timp pierdut si la exasperare.

Toate procesele care se desfasoara in firma ar trebui urmate cu strictete in functie de o harta bine organizata a functiilor si activitatilor pe care fiecare angajat ar trebui sa le respecte. Pentru aceasta, managerul ar trebui sa identifice mai intai acei angajati care realizeaza fiecare dintre atributiile pe care le implica afacerea.

Toate activitatile si toate proiectele ar trebui sa aiba o data clara de inceput, precum si o data fixa de finalizare ("deadline"). Echipa care se ocupa de proiectul respectiv trebuie supravegheata cu atentie si trebuie identificat din vreme orice proces care ar putea duce la o intarziere a finalizarii proiectului.

Mai mult, fiecare dintre cei care au in responsabilitate o sarcina de lucru cu un deadline ar trebui sa cunoasca rezultatele dorite in urma activitatii respective, precum si etapele care ar trebui urmate pentru finalizarea cu succes a sarcinii de lucru in cauza.

Toti cei implicati trebuie sa cunoasca in detaliu ce se asteapta de la ei si pentru ce tip de clienti lucreaza. Fiecare astfel de activitate ar trebui sa aiba intotdeauna un responsabil care sa isi asume responsabilitatea pentru intarzierea proiectului si care sa aiba astfel grija ca sarcina de lucru sa fie indeplinita la timp mai ales ca va fi in contact direct cu cei care lucreaza pentru proiectul respectiv.

Orice brainstorming din cadrul societatilor ar trebui notat de responsabilul de proiect, iar etapele ar trebui clarificate si scrise imediat pentru ca nicio idee sa nu se piarda. Un proiect bine documentat si organizat va avea toate sansele de reusita prin comparatie cu activitatile unei societati care nu are o organizare clara a ceea ce ar trebui sa indeplineasca fiecare angajat in parte.



|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial