Tags: prezentare produs, manager, antreprenor



Nu trebuie sa te temi ca vei avea de facut o prezentare de produs in fata a peste 100 de oameni. Dimpotriva, bucura-te ca ai ocazia de a face asa ceva si de a creste ca manager sau antreprenor. Sa faci o prezentare inseamna sa arati si altora ca tu crezi in produsul respectiv.


Doar printr-o prezentare ii poti controla pe clienti prin intrebari si le poti contracara imediat reactiile care in alte situatii ar primi raspuns cu efect intarziat si care, in mod evident, nu ar mai avea aceeasi eficienta. Reusesti astfel sa inveti cum sa nu te pierzi in fata obiectiilor care ar putea veni imediat din partea clientilor si vei reusi sa tratezi aceste provocari cu multa eficienta si rapiditate.


Treptat, iti vei da seama de fiecare data care este publicul pe care il ai in fata ta si cum poti sa iti adaptezi imediat discursul in functie de audienta din situatia respectiva, va trebui de fiecare data sa te asiguri ca transmiti mesajul tau in forma adecvata si ca acesta reuseste sa ii convinga pe ceilalti tocmai pentru ca a fost transmis prin intermediul unor mijloace adecvate.

Flexibilitatea discursului pe care il oferi trebuie sa fie o caracteristica principala si permanenta astfel incat sa nu iti plictisesti auditoriul. Dezvolta-ti simtul umorului si asigura-te ca ai captat atentia publicului tau care receptioneaza in mod corect mesajul pe care vrei sa il transmiti.

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial