Tags: conflict, manageri, organizare, afacere, planuri

Daca ti se intampla uneori sa fii luat pe nepregatite de un conflict si nu stii cum sa reactionezi, afla ca exista mai multe metode prin care poti rezolva aceasta problema fara sa o lasi sa afecteze bunul mers al afacerii tale.

 

Multe dintre conflicte sunt inevitabile si chiar daca tu esti un om pasnic, acestea se nasc uneori din cauza altor oameni cu care esti nevoit sa iti imparti timpul. Ceea ce te face pe tine insa capabil sa aplanezi un conflict este atitudinea pe care decizi sa o adopti in ceea ce priveste evenimentele din viata cu zi cu zi.

 

Mai exact, atunci cand alegi sa controlezi ceea ce ti se intampla, vei vedea ca vei reusi sa treci prin multe situatii dificile fara sa fii afectat de evenimente pe care inainte ai fi crezut ca nu le poti controla. Tine un minte un lucru: daca permiti unei alte persoane sa te enerveze, atunci esti controlat de acea persoana.

 

Anticipeaza neprevazutul si fa-ti un plan pentru a sti cum sa reactionezi in diverse situatii. Unii manageri fac planuri pentru fiecare zi, isi organizeaza minutios timpul tocmai pentru a avea control asupra evenimentelor viitoare. Chiar daca par adesea cei mai ocupati, in realitate, ei sunt managerii care gasesc intotdeauna mai mult timp liber pentru ei insisi.

 

Mai departe, invata cum sa iti fie greu sa te enervezi. In viata de zi cu zi, ne enervam adesea foarte repede si pentru lucruri marunte in loc sa ne controlam acest impuls care ne creeaza in zadar o stare nervoasa. Atunci cand cineva face o greseala care ar fi putut fi evitata, este important sa nu te superi pe angajatul sau colaboratorul respectiv, ci sa analizezi situatia la rece. Oamenii fac greseli. In loc sa te enervezi, ii poti reaminti persoanei in cauza care era procedura care trebuia urmata pentru ca problema sa nu existe.

 

Nu arata cu degetul atunci cand cineva greseste. In loc sa spui cuiva ca nu are dreptate, invata sa indici greselile in mod indirect. Daca un om este convins ca nu greseste in ceea ce afirma, nu vei reusi sa il convingi spunandu-i in fata ca nu are dreptate. Vei reusi doar sa atragi antipatia celor in cauza. Ca manager, trebuie sa ii ajuti pe cei implicati in afacerea ta sa inteleaga unde au gresit fara sa ii tratezi insa ca pe niste copii care nu stiu ce fac.

 

Aplica aceste sfaturi si observa in ce fel se schimba situatia. Cu timpul, vei vedea ca acest lucru va deveni o atitudine obisnuita si va face parte din felul tau natural de a reactiona in diferitele situatii dintr-o zi. 

 

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial