Tags: succes, afacere, afaceristi, studii de marketing, domeniul afacerilor

 

Omul trebuie sa aprecieze mai intai de toate cunoasterea si informatiile care i se ofera. Nicio carte nu o sa-ti ofere vreodata toate raspunsurile, tocmai de aceea nu arunci cartea, ci retii de acolo informatia care ti s-a parut pretioasa.

 

Chiar daca nimeni nu s-a nascut invatat, cei care si-au dorit cu adevarat succesul au ales sa isi depaseasca limitele si sa invete suficient de mult pentru a reusi. Au constientizat ca informatia de care au nevoie pentru a reusi in afaceri este una complexa si ca vor avea nevoie de timp pentru a intelege cu adevarat cum se conduce o afacere.

 

Pe de alta parte, exista oameni care oricate studii ar face si oricat de multa informatie ar acumula, nu pot conduce o afacere atunci cand sunt pusi in fata faptului implinit. Chiar daca le lipseste practica, in unele cazuri nu exista indemanarea pentru a dezvolta o afacere.

 

Imperiile celor mai mari afaceristi din lume au fost construite atat de oameni care s-au bazat pe studiile lor pentru a reusi, dar sunt si foarte multe cazuri in care acei oameni, fara sa aiba studii de marketing si fara sa aiba vreo diploma in domeniul afacerilor, au reusit sa castige milioane de dolari pentru ca uneori e nevoie doar de un simt ascutit in afaceri care nu se poate invata.

 

Indiferent de modul in care au obtinut altii succesul, informatia nu trebuie dispretuita. Ea este cea care ne dezvolta atat pe plan personal, cat si profesional. Informatia este cea care face, pana la urma, diferenta intre cei care aleg sa cunoasca si cei care aleg sa ignore procesul de invatare si cunoastere.

Autor: Ana Steinberg

 

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial