Tags: afaceri, oportunitati, incredere, masini, clienti, furnizori, investitori

Dupa ce a lucrat in industria parfumurilor cativa ani buni, Martha a pus la punct o gama de produse speciale pentru copii. Cele 24 de arome naturale ale gamei sale mergeau de la mirosul ciocolatei calde pana la al bradului de Craciun. Ea a reusit sa afle telefonul responsabilului cu produse de acest tip de la un mare magazin universal din zona si a stabilit o intalnire pentru a demonstra calitatea ofertei sale.

Intalnirea a fost stabilita pentru dupa-amiaza zilei urmatoare. Spre seara, Martha si-a amintit insa ca are probleme cu masina si a sunat pentru a amana intalnirea cu o zi. Cumparatorul a fost de acord. Intre timp, un mecanic a reparat masina in doar cateva minute, asa ca Martha l-a sunat din nou pe potentialul ei client pentru a reprograma demonstratia pentru ziua initiala. Acesta a inteles situatia si, din nou, a fost de acord.

Din pacate, dupa cateva ore masina s-a stricat iar. Era deja prea tarziu pentru a mai suna la magazin, dar a doua zi dimineata Martha a incercat sa reprogrameze (a treia oara) intalnirea. Acest lucru a fost insa prea mult pentru achizitor, care i-a sugerat politicos sa isi faca ordine in viata inainte de a o incurca si pe a altora.

Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Daca Martha si-ar fi pregatit din timp intalnirea si s-ar fi gandit si la mijlocul de transport necesar pentru a ajunge la locul stabilit, lucrurile ar fi mers cu totul altfel.

Evident, accidentele pot aparea chiar si in cazul celei mai organizate persoane. Dar intalnirile cu clientii sunt oportunitati majore, care trebuie tratate cu maxima seriozitate si atentie. Martha ar fi putut gasi o alta solutie pentru a ajunge la intalnire, in loc sa-l innebuneasca pe achizitor cu problemele ei personale.

Ganditi-va cum va prezentati dvs. insiva intr-o astfel de situatie: sunteti punctual? Va pregatiti cu atentie fiecare detaliu? Stiti exact cea ce trebuie sa spuneti? Pareti plin de incredere in calitatile produsului?

Toate acestea sunt elemente-cheie in crearea impresiei corecte asupra celorlalti, fie ca este vorba de clienti, furnizori sau investitori.

 

 

 

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial