Tags: clienti, asteptare, comenzi

Te-ai gandit vreodata ca, in general, nu conteaza cat de mult trebuie sa astepte clientii tai, ci, ce si, mai ales, cum asteapta ei?

Daca ti se pare ca un hot incearca sa intre in casa ta si suni la Politie, o asteptare de 10 secunde poate parea o eternitate. Dar imagineaza-ti ca ai comandat un costum special si ca acesta iti este adus in 10 minute. Ai fi putin suspicios, caci fara putina asteptare, poti pune la indoiala faptul ca produsul este confectionat special pentru tine.

Bineinteles, asteptarea trebuie facuta cat mai placuta. Ofera clientilor ceva de citit, de baut sau de facut pentru ca timpul de asteptare sa li se para mai scurt sau mai putin plictisitor. 

Un exemplu interesant este cel al proprietarului unui lant de cinematografe care a facut peretii cabinelor de proiectie din sticla, astfel incat toti spectatorii sa poata vedea cum se realizeaza proiectia filmului.

In cazurile in care clientul asteapta acasa, o modalitate isteata de a-i "indulci" asteptarea este aceea de a suna sau de a scrie cateva cuvinte, instiintandu-l despre progresul comenzii lui. Oamenilor nu le displace atat asteptarea, cat faptul de a fi ignorati sau uitati. Acum cateva luni mi-am comandat un nou mobilier de birou.

Tocmai cand incepusem sa ma intreb care o mai fi stadiul lucrarilor la mobila mea, am primit o vedere cu un pusti haios foc care spunea "Pe bune, e aproape gata!".
Cu putina imaginatie, poti descoperi o multime de feluri care sa faci asteptarea clientilor tai mai placuta. Succes!

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial