Retelele sociale sunt o buna ocazie de a-ti promova si a face publicitate business-ului tau la o scara larga. Canalele media si retelele sociale precum Facebook, Twitter, Linkedin va pot oferi moduri fantastice pentru a crea o mare retea de indivizi, care v-ar putea fi colegi, colaboratori sau clienti. Asadar, trebuie sa profitati de beneficiile puse la dispozitie de retelele sociale pentru a va ajuta sa va construiti business-ul dorit.

Unul dintre cele mai importante avantaje pe care vi le ofera acest tip de marketing este ca puteti vorbi despre afacerea dumneavoastra intr-un cadru nou, care acum prinde foarte bine la public. Oamenii s-au plictisit de vechile forme de publicitate si sunt receptivi la formele alternative ale acesteia. Retelele sociale nu sunt un mod de a face publicitate agresiva, ci ele pun accent mai mult pe raporturile stabilite intre oameni. Canalele sociale permit oamenilor de afaceri sa isi partajeze informatiile personale cu alti indivizi. Astfel, potentialii clienti vor trece de barierele create de neincrederea vanzarilor online, daca vor incepe sa va cunoasca.

Ar fi bine sa aveti un blog unde sa scrieti despre business-ul dumneavoastra. Acesta ar fi primul pas pe care il puteti face in lumea virtuala. Apoi, trebuie sa urmariti si celelalte bloguri care au legătura cu propria afacere si sa postati comenturi.

Urmatorul pas ar fi sa creati un cont la una din cele mai cunoscute retele sociale. Desi aveti o paleta larga de retele sociale, nu incercati sa fiti vizibil pe cat mai multe dintre ele. Twitter si Facebook sunt foarte populare in lumea afacerilor, la fel si Key People. Nu mizati pe strangerea unui numar foarte mare de prieteni, ci incercati sa trimiteti invitatii virtuale doar acelora cu care considerati ca veti putea colabora.

Nu realizati o publicitate agresiva si nu incercati sa va supraestimati produsele pe care le oferiti. Scopul dumneavostra este de a fideliza un numar cat mai mare de indivizi si nu doar de a injecta mesaje despre produse.

De asemenea, Facebook sau Key People, permite ca firma pe care o detineti sa devina "mai populara", daca putem spune asa. Cu cat aveti mai multi ca prieteni oameni de prestigiu, cu atat mai mult veti castiga increderea potentialilor clienti sau colaboratori. Prin intermediul retelelor sociale, oamenii va vor putea adresa intrebari in legatura cu business-ul dumneavoastra si veti putea crea un climat de incredere.

Oamenii vor reveni pe site-ul dumneavoastra nu doar pentru a se informa, ci si pentru a beneficia de serviciile pe care le puneti la dispozitie.

Autor: Anca Murgoci

 

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial