Tags: afaceri, shoping, fun shoping, cumparaturi


In distribuirea produselor sport, dar si a acelora care aduc placere cumparatorilor (cosmetice, parfumuri, bijuterii, accesorii,decoratiuni interioare etc.), s-a simtit tot mai mult aparitia unui nou concept. Acesta este denumit "fun shopping", iar principiul este usor de inteles: consumatorul intra in magazin pentru a se amuza, pentru a se simti cat mai bine.

Abia atunci cand aceasta conditie este indeplinita, el devine practic un cumparator. Studiile efectuate au demonstrat ca multe au fost persoanele care, intrand pentru intaia oara intr-un astfel de magazin, au reveni acolo pentru a-si cumpara cate ceva.

Si in acest caz exemplele sunt din ce in ce mai numeroase. In Franta, de pilda, numele firmei Giacomelli (www.giacomellisport.com) este deja faimos. Aceasta are un lant de magazine cu articole sport in Italia, iar in 1999 si l-a inaugurat pe acela de la Paris. Imediat, el si-a dezvaluit punctele forte in ceea ce priveste ambianta. Muzica tehno, efecte luminoase multiple, ecrane uriase pe care se pot vedea filme publicitare, postere cu vedete din lumea sportului, iata doar cateva dintre atractiile sale.

Firesc, tinerii au devenit vizitatorii obisnuiti ai magazinului Giacomelli. Mai cu seama ca ei pot incerca produsele pe care si le doresc pe mini-terenuri de sport! Multi au facut-o cu placere, din amuzament, apoi o parte dintre ei au trecut pe la casa...

La fel de celebru ca Giacomelli este si Niketown, un veritabil orasel-sport deschis de firma americana de echipament sportiv.  In SUA exista deja o retea de astfel de magazine, iar in Europa au aparut  altele dupa acelasi model la Londra si la Berlin.

Niketown-ul britanic se intinde pe o suprafata de 6.300 mp. In centrul sau se afla un ecran circular pe care se difuzeaza filme cu tematica sportiva, iar in jurul acestuia se gasesc buticuri, fiecare fiind destinat cate unui sport diferit.


|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial