Tags: karaoke, idei de afaceri, idei afaceri, afaceri, afacere, cluburi, inregistrari karaoke, muzica karaoke

Karaoke a prins radacini puternice si in Romania, ca in majoritatea tarilor vest-europene. Succesul de care se bucura odata aceasta inventie in capitala japoneza este tot mai mare si la noi. Toata lumea canta si danseaza, dovada stau toate cluburile care au in fiecare saptamana, o zi sau chiar doua, dedicate karaoke-ului.

Aceste echipamente moderne completeaza, de obicei, dotarea barurilor, a cafeneleor, pub-urilor s.a.m.d., dar pot sta si la baza desfasurarii unor afaceri profitabile, de sine statatoare...

Una dintre aceste idei de afaceri este studio de inregistrari karaoke.

Pentru cine nu stie inca, aceasta noua posibilitate de divertisment - karaoke - presupune interpretarea de catre amatori, de catre oricine doreste, a unor cantece foarte cunoscute, lansate, in general, de vedete ale muzicii pop-rock.

Aparatura dedicata karaoke-lui permite derularea melodiei (doar partea instrumentala) si afisarea simultana a versurilor pe un monitor, exact in ritmul in care trebuie "cantata" de interpretul-amator. Acesta nu trebuie decat sa "simta" melodia, sa fie atent la ecranul monitorului si... sa tina microfonul aproape de gura. 

Aparatura karaoke se afla in dotarea multor baruri. Aici, clientii care doresc sa devina, pentru cateva minute, staruri ale muzicii usoare, si de ce nu, populare, se urca pe scena si se "produc", fapt care contribuie la cresterea generala a bunei-dispozitii. 

Berlinezul Siegmar Strehmel a identificat, insa, si o alta modalitate de a valorifica avantajele acestei aparaturi: el s-a gandit ca marea majoritate a oamenilor ar dori sa auda cantece celebre in propria lor interpretare, dar se jeneaza sa se dea in spectacol in fata tuturor. Ca o solutie la aceasta problema, el a infiintat un studio de inregistrari karaoke, unde oricine, in intimitatea unei camere izolate fonic de exterior, poate sa dea masura capacitatilor sale vocale. 

Clientii platesc o taxa fixa pentru fiecare ora de inchiriere a studioului, ceea ce rezulta fiind un CD cu melodii "personalizate". Inregistrarea unui astfel de CD, la o calitate profesionala, dureaza o ora si jumatate, doua ore.

Strehmel are, in medie, doi clienti pe zi, ceea ce inseamna o cifra de afaceri de cca peste 3.000 de euro luna. Aceasta numai din inregistrari, insa, deoarece firma sa are si un magazin unde ofera spre vanzare echipamente karaoke. 

"Inregistrarea unui CD in studio este, de obicei, primul pas spre achizitionarea unui sistem karaoke complet care sa fie folosit la domiciliu", explica intreprinzatorul german. Iar atunci cand clientul nu-si permite sa achizitioneze un asemenea sistem, Strehmel i-l poate inchiria la pretul de 500 euro/zi, varianta completa.

Cu aceste doua activitati, de vanzare si inchiriere a echipamentelor, cifra de afaceri lunara se apropie de 20.000 euro.

Pe baza acestei idei se mai pot initia: concursuri de karaoke in oras, karaoke pentru copii, karaoke ca team-building. 

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial