Tags: publicitate, reclama, investitii, vanzari brute, marketing, companii publicitare, promovare, afacere

 

Exista foarte multe metode prin care poti determina cat de mult din veniturile tale ar trebui investit in publicitate. Una dintre aceste formule se aplica prin investirea unui procent din vanzarile brute proiectate, nu din cele trecute, astfel incat sa se poata opera intr-un mod crescator.

Proprietarul unei firme americane investeste in medie, in fiecare an, in marketing aproximativ 4% din veniturile brute, cea mai mare parte din acest procent fiind investita in reclama. Exista insa si companii care investesc pana la 33% in publicitate deoarece imaginea lor este cel mai de pret element si tot acela care ii ajuta cel mai mult sa obtina venituri din vanzari. Cateva companii publicitare platesc pana la 50% din vanzarile brute.

In general, fondurile destinate marketingului sunt folosite pentru cai de "atac" precum corespondenta directa, telemarketingul, brosurile, cataloagele, buletine informative distribuite prin abonament, cercetare de piata. De obicei, pentru aceste metode se investesc aproximativ 5% din veniturile brute anticipate.

Nu trebuie niciodata ca toate fondurile sa fie destinate doar reclamei, fara a se tine cont si de aceste arme de marketing de gherila. Investitia in publicitate este esentiala. Aceasta poate fi privita ca un fel de plata a chiriei care va asigura in fiecare luna o buna promovare a afacerii tale.

Mult succes!

 

|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial