Tags: afacere, franciza, McDonald's

Acum cateva zile, Marius Mitrache imi spunea ca are 60.000 de  euro si nu se poate decide in ce sa-i investeasca. Ar vrea sa inceapa o afacere profitabila, dar sa aiba si siguranta ca va reusi, pentru ca nu isi permite sa dea gres.

60.000 de euro nu este o suma de neglijat. In plus, parca ar alege sa mearga pe un drum batatorit, pe unde au mai fost si altii si care a dat roade. Ce sens ar avea sa incerce ceva nou? 

Un pic mai comod din fire, dar si mai precaut, Marius isi doreste sa aiba la indemana solutia pentru orice problema care poate aparea.  Ce sens are sa caute singur raspunsurile, cand stie cu siguranta ca cineva le are?

Evident, cea mai potrivita afacere pentru el este o franciza. Secretul care asigura succesul afacerii in care investesti banii tai si experienta altora. Fara prea multa bataie de cap. Este genul de parteneriat care a dat roade mai ales in perioadele de criza.

Care este ideea de baza intr-o franciza? Cineva are marca, know-how-ul, metoda, iar altcineva banii care urmeaza a fi investiti.
 
O franciza de succes este McDonalds. Care este secretul? Pentru tot ce se intampla in acest tip de restaurant exista principii clare si simple, a caror conditie este sa nu fie niciodata incalcate: un timp exact, in secunde, pentru prajirea cartofilor sau aceeasi fraza cu care agajatii isi intampina clientii. Chiar daca pare exagerat, aceste lucruri au contribuit la reusita afacerii.



|
|
Va rugam introduceti numele!

Adauga comentariu


Numele dvs:

Comentariu:

Verificare:




RSS 2.0 - Blog.ideideafaceri.ro Flux RSS | Ajutor

Idei de afaceri | Cum sa incepi o afacere | Afaceri mici | Afacerea ta | Afaceri profitabile | Leadership/management | Marketing | Bani si fonduri europene nerambursabile | Editorial